یادگیری مستقل
به دانش آموزان اجازه دهید همه جا بروند و خودشان همه چیز را کشف کنند
فضای کلاس درس یه فرصت عالی برای آشنایی با موضوعات و مطالب مختلف را برای دانش آموز فراهم می کند. با این حال مهیا کردن یک محیط یادگیری مستقل و شخصی به دانش آموز این امکان را می دهد تا با روش یاد گیری مورد علاقه خودشان مطالب و موضوعات را کشف و مفاهیم پیچیده را کاملا درک نمایند.
تصمیم گیری خود و یادگیری خود را به شیوه خود. برگه های آموزشی چاپ شده واقعیت افزوده ClassVR و تجربیات VR / AR به دانش آموزان اجازه می دهد تا خودشان از طریق محتوی هایی که برایشان تهیه کرده اید به طور مستقل به یادگیری خود ادامه دهند.
ارسال محتوی های اختصاصی شده به هدست ها
معلمان می توانند محتوی های مورد نظرشان برای هر دانش آموز را در هر هدست بصورت جداگانه و اختصاصی ذخیره و بصورت آیکون های زیبا در محیط holodeck هدست نمایش دهند.
با این قابلیت معلم می تواند برای هر دانش آموز بنا به نیاز آموزشی و برنامه درسی او لیستی از محتویهای متنوع و اختصاصی موجود در پرتال ClassVR تهیه و با قراردادن این محتوی های سفارشی و اختصاصی در هدست به هر دانش آموز اجازه دهید که طیف وسیعی از محتوی های مبتنی بر موضوع را با سرعت و به روش خودشان کشف کنند.
برگه های AR و VR
ترکیب برگه های آموزشی سنتی با محتوای هیجان انگیز واقعیت افزوده دانش آموزان را به شیوه جذاب تری برای یادگیری و درک دانش مشتاق می کند.
برنامه های درسی ClassVR که بصورت برگه های آموزشی تهیه شده و آماده چاپ در پرتال قرار گرفته است می تواند به دانش آموزان کمک کند تا بصورت مستقل و یا بصورت گروهی با دیگر دانش آموزان از آن استفاده کنند.
دانش آموزان می توانند با همدیگر موضوعات و مطالب این برگه ها را با تکنولوژی واقعیت افزوده بصورت زنده لمس کرده و برای کشف آن با هم به بحث و تبادل نظر بپردازند.
استفاده راحت هدست با استفاده از اشاره و حرکات بدن
برای دیدن ۳۶۰ درجه فضای درون تصاویر نیاز به چرخیدن دانش آموز است. این حرکات برای کودکان و دانش آموزان علاوه بر سختی می تواند خطر زا نیز باشد برای همین ما در هدست های ClassVR قابلیتی نوآورانه و خاص تدارک دیده ایم تا دانش آموز تنها با حرکت دست و سر خود براحتی کل تصاویر و محیط سه بعدی را کشف نماید.
دوربینی که در جلو هدست تعبیه شده این امکان را به دانش آموز می دهد تا حرکات دست مانند نشانه روی با “انگشت شست” را تشخیص داده و از این طریق محتوی مورد نظر خود را انتخاب و به حالت پخش در بیاورد. بهمین راحتی دانش آموز می تواند موضوع را انتخاب و آن را پخش کند.
همچنین او می تواند با حرکت دادن سر خود به چپ و راست و بالا و پایین بدون نیاز به چرخش بدن به حرکت در درون تصاویر بپردازد.